Жаңалықтар

23.06.20 Клиенттер
Дағдарысқа қарсы шешімдер

Экономикалық дағдарушылықтың кезеңі аяқталуда және кейбір компаниялар пандемия салдарын жұмсарту бойынша проактивті шараларды бастады. Олар қандай құралдарды пайдаланады?

Наурыздағы қашықтан жұмысқа ауысу мәселелері, қауіпсіздікті қамтамасыз ету және көбін басқару реактивті түрде шешілді. Қазір басқарудың жаңа әдістеріне және бизнесті жүргізуге бейімделу кезеңі басталды. RoxExpert сауалнамасы жетекшілердің 70%-ы өздерінің күйзеліс деңгейін жұмысшыларға қарағанда, төмен деп есептейтінін көрсетті. Бұл ретте олар өздерінің уәждемесіг бұрынғы деңгейде сақталған деп санайды.
Бір компаниялар бұған қызметкерлеріне жұмыс орнын жабдықтау жағынан немесе жұмыс және жеке уақытын қайта реттеу арқылы қолдау көрсетіп қол жеткізді. Басқалары тренингтерге, демалысқа қосымша уақыт және қызметкерлерге қамқорлық көрсетудің жаңа бағдарламасына басымдық берді. Beeline топ-менеджментпен, қызметкерлерге арналған белсенділікке (йога, кітап клубы), психолог пен коуч мамандармен сессияға қатысты көптеген бейресми кеңестер енгізді. Үрей деңгейі 6 аптада екі есе төмендеді.

Кейбір жетекшілердің арасында қызметкерлермен қарым-қатынасты нығайтуға байланысты қатаң бақылаудың төмендегені байқала бастады. Белгісіз жағдайдағы болжалдың, ойын ережелерінің және оның мақсаттарының айқындалуы өзіне түсінікті нәрсеге, яғни жұмысқа адамның жоғары шоғырлану түріндегі нәтижесін береді.